Bedrijfspresentatie

Stel op een krachtige en overtuigende manier je bedrijf voor!

Om het bedrijf daadkrachtig en overtuigend voor te stellen, krijg je meestal maar een keer de kans. Toch worden veel bedrijfspresentaties intern in elkaar geknutseld. Het belangrijke moment gaat verloren. Voor het maken van een overtuigende bedrijfspresentatie zijn er drie belangrijke stappen:
Bedrijfspresentatie - Verhaallijn

Stap 1: Verhaallijn

Tijdens de kick-off meeting kijken we naar de inhoud en het doel van de presentatie.
- Wat moet je publiek zeker onthouden over het bedrijf na de presentatie?
- Wat is de eigenheid van het bedrijf?
- Hoe kunnen we de verschillende bedrijfsonderdelen zo goed mogelijk voorstellen?

De verzamelde informatie van de kick-off meeting en het aangeleverde materiaal resulteren in een overzichtelijke verhaallijn (storyboard) van de volledige presentatie.

Bedrijfspresentatie - Designvoorstel

Stap 2: Designvoorstel

Op basis van de huisstijlrichtlijnen wordt een mooi designvoorstel gemaakt. Het is de vertaling van ons designteam naar sterke slides en een overtuigende presentatie.

Bedrijfspresentatie - Uitwerk presentatie en feedback

Stap 3: Uitwerken presentatie en feedback

Met de goedkeuring op storyboard en designvoorstel maken we de volledige presentatie. Elke slide wordt uitgewerkt en voorzien van de nodige informatie. De presentatie kan interactief worden opgebouwd zodat de inhoud ervan op een specifieke doelgroep kan worden aanpast. Dat doen we door een navigatie aan de presentatie toe te voegen.

Via een online platform wordt per slide feedback gegeven. Zo komen we binnen de afgesproken termijn tot een sterke nieuwe bedrijfspresentatie.

Referenties